.Millans & min tjejkväll :)

såå
fredagkväll var typisk tjejkväll förutom när vi var här hemma.
Vi grillade, jag, millan och Anna. Senare på kvällen kom J och hälsade på oss Jockes gamla klasskamrat. Jag och Millan drack gott och fixade till oss. vid halv evla tog vi tåget in till malmöcity. letade efter toaletter. jag hatar när man ska betala för att gå på toa, ännu mer när dörren inte öppnas när man lagt i tio spänn. irriterande. men vi ordnade en annan toa, sen satte vi oss vi kanalen och drack upp våra cider vi hade med och snackade om allt möjligt, verkligen jätteskönt.
Därefter begav vi oss till puben Barcelona och tog några goda drinkar, sen begav vi oss the Breeze för att dansa loss, vilket vi gjorde ;) hade superskoj denna kvällen, sen kom Ponta & älsklingen och hämtade oss. Sen var det hem och dyka i bingen med älsklingen. Kvällen var super♥

    

lite bilder av kvällen, vädligt gott drack vi, tror den goda drinken hette Pink Panter ;) kan det stämma? tequila rose, Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0