.shopping, advokat, och massa snackande om seeex

idaaag,

idag har jag jobbat, shoppat en del :D

bh+hotpants, partytopp/klänning present till Fabians 1årsdag :D

varit hos Advokaten idag och skrivit på papper om Sambolagen osv. känns verkligen riktigt superbra nu :D
skrivit på att jag inte har ngt med huset och göra typ, inte eftersom jag inte har fast jobb. får jag fast kommer jag ju köpa in mig när jag väl får fast jobb. kan inte berätta hur skönt detta känns, och nu när man pratat med advokaten om allt så känns det ännu bättre. men det bästa var när hon sa att vi såg skapta ut för varann och var så kloka vid vår ålder. :D kändes underbart att höra.hihi.
hon mena på även om man var sambo ska man kanske kolla upp vem som har vad, och vem som handlar hem maten. för om man skiljs åt så ser man inte matpengarna direkt... om ni förstår hur jag menar?

men nu känns det bra, jag är såå himla lycklig♥

sen hem till Emma & Daniel äta taco och snacka en massa, en massa sex. :D så jäkla kul, avsargva nästintill hela tiden.

min dag lite snabbt, imorgon är Jocke husägare, Woho :D

skulle duscha, men jag tror nog den får vänta tills imorgon jag är sååå slut.






Kommentarer
Postat av: Emma

Sjukt roligt har vi haft, tack för sällskapet!

2009-08-05 @ 22:39:31
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/
Postat av: Renée

FAAAAN vad skoj!!!!



All lycka till er!

2009-08-06 @ 10:34:26
Postat av: Stenis

Hmm, Nu får du förklara de här med sambolagen?? :S

2009-08-07 @ 07:46:56
URL: http://steniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0