.ska gå introduktion inatt :)


nu sitter jag på jobb och slappar lite, jag ska nämligen gå intrudoktion inatt...
här e kris, så jag ska jobba med En kille inatt och jobba själv imorgnnatt här e verkligen lite folk men för mig så ser jag Fiiina pengar :D
 så jag jobbar hela veckan, tvådagar dubbelt upp, hihi.
sen hem och vila i mammaslgh, upp jobba kväll sen stanna hela natten. Spännande.

e redan lite nervös men känner att jag förhoppningsvis kommer klara det bra :)

men nu ska jag baka en paj till oss ikväll, till kvällsfiket, dem brukar uppskatta det så :D

Kommer sakna min älskling i massor, hatar att sova utan honom, för det bästa är och krypa ner och få sina godnatt pussar. Guud så underbart mysigt det är♥

Men vi hörs kanske imorgon, om jag orkar, annars så hörs vi en annan dag!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Stenis

Haha, ja men de e massa ändrade planer nu.. men ner kommer jag :) O en kompis.. Nicke-sur-pitt stannar hemma.. :)

2009-08-13 @ 11:33:33
URL: http://steniiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Äh, vi har gjort slut...

2009-08-13 @ 17:00:11
URL: http://steniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0