.trevligdag med jobb, in till stan med millan ikväll :)

freeeedag :D

sååå nice, har haft det fint på jobb, varit en tur i ystad, hem åka till beddinge dyka i havet/stora vågorna med siss och Millan, sååå jäkla kul :D
nu grillar vi, och sen ska jag och Millan ta några goda cider, åka in till stan och avnjuta sommaren tänkte vi :D

ahhh skulle vara ledig hela helgen men jobb ringer, och jag tycker så synd om dem. först sa jag nej till allt. ringde efter fem min, jag kan jobba söndagkväll så dem bara ordna tills imorgonbitti.

gahhh från söndagkväll till nästa måndag jobbar jag varenda dag, hihi.

nepp nu ska jag umgås med flickorna och Jocke här.

Pussss!

Kommentarer
Postat av: L I N A ( b r o b e r g l i n a . b l o g g . s e )

hehe okeej .. hoppas d hade skojj då :D

2009-08-08 @ 11:27:35
URL: http://broberglina.blogg.se/
Postat av: zaza

Tack syrran för en mycket trevlig dag och kväll.

Tråkigt när du gick men jocke fixa med den goda stämmningen och "han" var med på ett hörn då och då... Antar att du vet vem jag menar.

Puss pu di...

2009-08-09 @ 04:25:58
Postat av: Camilla

Underbar Underbar Underbar helg har jag haft :) Tack för allt... Hade varit tråkig utan dej!!! Får vi göra om snart tycker jag :D!

2009-08-09 @ 16:51:35
URL: http://acamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0