.Hoppas hon lägger ut dem på Bellme :)

- ett missförstånd och hela världen blir upp och ner.

som tur är det löst nu

Läste Blondinbellas blogg innan, det märkliga var. Vi har exakt samma parfymer och använder dem i pricip vid samma tillfälle.
Har oxå Burberry Brit, jagade den som en galning till Jul, fick ju den av Jocke i julklapp, Love it :D
Stella McCartney brukar jag oxå oftast ha när jag går ut, fick den i present av Anna :D
Och jag som känner att jag inte alls är mode inriktad(fast jag försöker) trodde jag inte folk gilla sånt som jag gillade, så jag blev glad :)
 jag hoppas för engångsskull hon kanske kan lägga ut dem på Bellme, det hade jag gillat. hihi. Och ni som vill, hjälp mig med clothes osv, jag älskar verkligen när folk ger en tips på vad man kan ha på sig och var man kan handla i hyffsade priser :D

funderar på att vila lite nu men är sugen på kolla jobb osv, ska ju in till Ikea senare, men känns som solen tittar fram då vill man ju sola och bli brun ;)



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv;

Jag gör dom inne på scrapblog.com

2009-08-24 @ 13:51:52
URL: http://augustchild.blogg.se/
Postat av: Linda

hihi:D allt bra ?:D

2009-08-24 @ 16:13:06
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0