.effektiv på jobb idag, rensat ut allt mööög

är helt möör i kroppen, har haft en container på jobb, så vi har rensat ut allt, jäkla massa möööög.haha. Har varit riktigt effektiv idag på jobb, kändes skönt när vi var färdiga :D
men men, tror där kommer bli fint nu på jobb, vi kan ju alltid hoppas :)

funderar vad jag ska laga till middag ikväll, fast man har kyl&frys full så blir det ändå, vad ska vi laga till middag?har vi inget gott?
eller det är bara hos oss det låter så?

Blev ikea igår, men handla inget, spanade mest på vad vi vill ha till vårt hus :) hihi, tänkte åka ut och fotografera det en dag så ni kan få se det, vad säger ni om det?
nepp nu tycker jag jocke kan sluta, funderar på om jag ska vila lite nu hos mamma tills han slutar, så kan jag kanske träna senare :) måste göra en mållista på vad jag vill i livet, går mest och grubblar, säger att jag vill göra det så händer det inte. men nu ska jag bjuda på bilder från mammas data som jag nyss tagit, har ju inget och göra direkt.haha.









japp så ser jag ut idag, ingen dröm direkt, men det är väl okej för att ha juuuubbat :D haha.

Kommentarer
Postat av: Emma

2400:-?! Ja, fy fan! Usch, jag hade blivit såååå arg på mig själv!

2009-08-25 @ 17:53:51
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0