.lördagkvällen hos Emmsi & Daniel i deras nya lgh

Lördagen, skiit jag minns knappt vad jag gjorde på dagen, men har för mig jag var ute med Darre i trädgården,  mitt minne asså.
men sen fixa jag till mig eftersom jag Millan,Jocke skulle hem till Emmsi & Daniel.
där var myyys, och så fick vi jättegod smörgåstårta men bålet, Skiiiit vad gott det var :D hade lätt kunnat dricka allt själv och under en helkväll. den ska jag definitvit göra en kväll jag ska ut ;) Mumma!
tycker synd om Emma & Daniel, men ibland förstår man inte sig på människor asså... :S


Min fina Baby!!!

    

älsklingen blev trött när dem andra hade åkt hem, men vi fyra hade väldigt trevligt samtal innan millan hämtade oss igen :)


Visst är vi söta :D? hihi♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var supertrevligt, tack än en gång för att ni kom :)

2009-08-12 @ 14:59:55
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0