.vilken lyckad överraskningsfest trots allt

tjooo i bloggen..
ni får ursäkta att jag inte bloggat i helgen men har inte orkat/haft tid...

nu kommer allt från överraskningsfesten, blev så jäkla lyckat trots allt. hade riktigt roligt. alla som var här verkade ha kul.
det började med att jag lämnade honom på jobb kl sju på morgonen, till Willys i staffanstorp efteråt handlade en massa, hem bakade det mesta av tårtan. städade gjorde här riktigt fint :) iaf tyckte jag det var lagom och fint här.ändrade bord osv.. in i duschen, fixade till mig rätt snabbt. hem till mamma, lämna vår husnyckel eftersom hon skulle vara där och öppna till folket när dem skulle gå in. hämtade jocke vid fyra, körde och tog mcd hem till mamma i hennes lgh och då innan sa jocke att han skulle jobba lördag morgon, ni kan fatta så besviken jag blev...
jag sa att jag hatade hans jobb och han för att han inte frågade mig innan, nyfiken som han var undrade han vad som var på gång, jag gav han en cider i bilen och sa drick upp den nu och var tyst.. haha. hem till mamma åt och sen duschade han där, körde en vit lögn, varmvattnet är slut där hemma.. haha och han bara jaha. vi vila en liten liten stund för att fördröja att komma hem till sju, då var nämligen bestämt att alla skulle ha samlats i lgh. sen går vi till bilen, jag låtas som jag ska krama honom bakifrån så sätter jag på bindeln för ögonen, körde runt lite så han inte fatta vi skulle hem. men väl i trappan säger jocke, älskling jag vet var vi är, det luktar fortfarande lite rök och denna trappan känner jag igen.haha. inne i lgh satt alla knäpptysta och när jag drog av honom bindel sjöng och tutade dem med sådana papperstutor eller vad dem heter. där stod han helt chockad..Oj hej.
Kan inte berätta hur kul jag hade trots allt, bilderna får visa. stackars min lilla bebis som skulle upp och jobba kl 7, han däcka nog två gånger underkvällen vad jag fått höra, herregud.. jag låste upp toan och såg att där sov han, in och la han i sängen, vid kvart över tre...allt folk gick nog vid halv fem, men då hade jag plockat undan det mesta.hihi.
han blevsåå full, och  han som inte skulle dricka så mkt, han snapsade och brydde sig inte, fyllehung!

tack alla för ni kom :D

    
Jocke på jobb,      kidnappad med bindel             min tårta :D                         jag                           jag med tårtan
    
han fick tårtan,                   öppnar lite presenter     lilla fabian med Emmsi   lite folk med gåvor             fick en fin skjorta

     
jag&cuz                               Emmsi,Daniel                 Tini&träben            jag&emmsi i vårt rätta jag lite partyfolk
     
jag.partik,cuz                      Jonas,Roxanne,Baby    Jocke, tini                         Andreas&Jasse                    Pontus,Ruben
     
Jonas,Dennis,Jocke        tini nakendans     babys fylledans     Dans                      Millan,Ellinor
    
dans                                   lite folk                                 Jag&Andreas                 Snygga miner ;)                 dans
 
folk                                        viii :D

kan inte berätta hur kul jag hade, sorry att det blev ett sånt lååångt inlägg, haha.


Jag älskar dig massor älskling


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha! Sjukt roligt var det! Faaaan vad niciga bilder ;). Hoppas att det blir lika lyckat på lördag :).

2009-08-05 @ 22:10:48
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/
Postat av: Linda

nu ska jag försöka komma tillbaka helt till bloggvärlden!:)

Så ska försöka fixa de:)

Men ni läsare får med hjälpa mig:)

2009-08-10 @ 13:03:58
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0