.vakna av att jag hade sjukt jäkla ont i magen:(

har sjukt jäkla ont i min mage. har tillochmed vaknat nu inatt så ont jag har, vilket jag inte brukar göra. Sprungit på toa i snart en och en halv timme.
så jävla ont i magen, hatar verkligen det. tog en pilla innan men inte fan hjälpte det :(

måste liksom sova nu, ska jobba kväll idag (blir det ju eftersom kl är över tolv) plus att jag ska jobba natten idag. så jag hoppas att detta magskitet försvinner fort, för jag har ont och vill sova :(

nepp om man vågar försöka sova, var gång jag gjort det så är det precis som att man måste rusa in på toa, så drygt.



jag älskar min Joakim mest i hela världen, han är allt jag någonsin behöver♥


han & jag♥


Kommentarer
Postat av: Linda

söt bild:)

2009-08-31 @ 09:21:53
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0