.varför jocke vill göra sig av med Darre

hmm jag uppdaterar om tisdagen och gårdagen senare.

idag känns det sådär..

och jag har fått lite kommentarer om min katt.
Jocke tåler inte katter, han e allergisk mot dem. Men nu vill han göra sig av med Darre för att han vrålar, han vrålar jättemkt. vet inte riktigt varför :/ nu när han ligger brevid mig är han tyst. dem skitar ner osv tycker han....
Och angående Smokie så vill jag inte göra mig av med en, när dem varit tsm i fyra år, utan ska en gå så får tyvärr bägge gå.... meen detta är så stööörigt, mår inte alls bra av det. Jocke fattar nog inte vad dem betyder för mig. han skickar när man jobbar natt, andra gången man höll på och ta livet för kattafan. hur kul känns det då?

jag är inte på humör just nu, ville till stranden med Linn, men hann inte så jag får se vad som händer. Jocke tog nämligen bilen :/



min plutt & jag♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Men du Tina, Jocke visste redan innan ni skaffade katterna att han var allergisk. Då hade ni inte behövt ta emot dom då. För det är såå jävla synd om dom att bara få flytta runt. Nu har dom ju hittat hem hos dig och Jocke. Men tror du inte att det blir bättre när ni får huset? Då kan dom ju vara ute en del, och Darre kanske inte drålar så mycket..? Puss

2009-08-20 @ 21:50:34
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0