.KAN INTE HA TELIAS BREDBAND LÄNGRE

torsdag, snart är veckan slut :D guud så skönt.

var egentligen planerat att jag och jocke skulle till köpenhamn på lördag, men jag känner att jag har inte så mkt pengar kvar och har lite och fixa. och så ska vi även till Sven för han fyller 70år, så vi hoppade, tråkigt men sant :(

Julgranen är inne pyntad och fin, jag älskar verkligen julen, Julafton är snart här :D

tyvärr fick vi reda på att telia inte kunde ge oss bredband längre så nu måste vi hitta ett nytt bra bolag, har ni förslag på några? det ska vara snabbt och gå fort att ladda ner ;) hihi.

nepp nu ska jag strax bege mig från mamma, ska nämligen jobba natt inatt. och imorgon blir det dagiset igen, har varit där hela veckan. och på tisdag blir det utgång med dem nya jobbekamraterna, ska bli nice :D

PUSSSS!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Com hem e bra.... Jag har haft det hela tiden och har knappt varit några problem så det rekommenderar det.

Kramz

2009-12-18 @ 11:32:35
URL: http://zasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0