.snökaos, närmare två timmar att skotta ut min bil

ville bara skriva att jag ogillar snön just nu.

den e fin och titta på men det är nog allt, kallt, jobbigt att köra, en INSNÖAD BIL ne jag gillar inte det, tog mig närmare två timmar att skotta ut min bil igår, As drygt.

snart julafton, hoppas på en härlig jul speciellt tillsammans med mitt hjärta

saknar min älskade underbara pojkvän/sambo. han är på väg hem från karlstad, han har varit där och jobbat,var borta inatt. och jag ska jobba natt idag.
Imorse när jag kom så frågade dem om dem inte kunde ta sig till jobb nu ikväll om jag ville jobba natten, jomen visst :)

har julklapp kvar till Christel och Jockes mormor och morfar. kanske till mamma oxå, och jocke. men dem har egentligen fått tillräckligt men jag verka ha non stop på att handla.. :P

nepp nu ska jag vila här hos mammi.

undrar vad jag kommer få i julklapp när jag prata med jocke idag så har han inte handlat ngt, och skulle handla imorgon. men om det blir snöoväder då kan han ju inte köra, innebär det då att jag blir utan :/ hoppas inte iaf :P

Pusssss!


jag älskar dig♥


Kommentarer
Postat av: Linda

god jul:D

2009-12-23 @ 10:42:58
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Linda

jo det fick jag :)

hoppas du hade ne bra jul:D

2009-12-27 @ 10:29:27
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0