.det brann i vårt hus:(

Hur fan ska allt gå, tårarna kommer och går.
Mitt huvud snurrar

Vårt hus brann idag, lägenheten under brann upp. Kan inte fatta det, inte Lilla Lina heller. pratade igårkväll, idag när jag slutar jobb så ringer brandkåren och berättar att det är en stor brand. Mina KATTER var där. Men dem lyckades bli räddade precis som Lina. Vilken jävla tur!!!!!
Kan inte skriva mer, mår skit. Allt bra förvandlas på en minut..
Såhär såg det ut innan idag, kan inte fatta att det är mitt hus min lägenhet ovanför. Nu får vi inte bo där på ett tag.
Ni kan inte fatta hur det kändes och se allt så förjävligt.Svart golv sen brandmännen skulle rädda katterna, svart på väggarna och så...  Kunde inte fatta det. Nu får vi se vart vi bor och hur allt löser sig.
Varför ska alltid något klydda i mitt liv?
Är sååå ledsen
Skriver mer imorgon.......

Bild: Matz Jönsson Förstora bild »

Kraftig rökutveckling vid brand

Publicerad: 18 februari 2009, 13:58
Senast uppdaterad: 18 februari 2009, 17:48

Skurup (Uppdaterad) En fastighet på Norregatan vid Femkorset rökskadades kraftigt i samband med en brand i eftermiddag. LÄS MER Läs mer Två bränder på kort tid

En person befann sig i huset men tog sig ut när branden startade. Efter vad personen sagt till räddningstjänsten började branden i en dammsugare.
Därefter kan elden ha spridit sig till möbler eller dylikt. I lägenheten på andra våningen befann sig ingen person. Däremot katter men de ska ha klarat sig.
Rökutvecklingen var kraftig och räddningstjänstens personal fick slå sönder rutorna till fastigheten för att vädra ut röken. Räddningstjänstens insatschef Lars-Gösta Andersson säger att ett rum brandskadades och flera andra rökskadades.

Branden startade strax före klockan 14.


Matz Jönsson

Kommentarer
Postat av: Esmir Talic AKA Dansken

naaaaw...:( tur att ingen var i huset.

jag finns om du behöver något. =)

2009-02-18 @ 22:57:16
Postat av: Stenis

Åh men fy fan! Vilken tur att ni är oskadda!! lider med dig!! Kram :/

2009-02-19 @ 09:24:15
URL: http://steniiis.blogg.se/
Postat av: Renée

tänker på er :(

2009-02-19 @ 13:46:53
Postat av: Renée

Ja den var såå god. Jag tycker du ska köpa en sån ikväll efter jobb och njuta av den och tänka på inget annat än glassen, hehe! Hur har de gått med allt? Tänker så på er! Skönt att ha mammsen hemma igen? Kramisa

2009-02-20 @ 13:20:33
Postat av: Mamma & Bullen

Men gud vad hemskt, stackars dig!

Jag vet hur det känns, när jag bodde i Sverige

brann min lägenhet upp totalt. Allt bara försvann,

bilder, kläder, minnen. Bränder är det läskigaste

som finns! Hoppas verkligen att det ordnar sig för

er. Kramar.

2009-02-21 @ 17:54:53
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: jane

usch fy vad hemskt! Hoppas ni får ett nytt ställe att bo snart, som känns hemma!

2009-02-21 @ 19:03:08
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: sandra

fick precis reda på det utav min kusin som också bor där. tycker det e hemskt som hänt er.. hoppas allt löser sig ..

2009-02-22 @ 12:41:04
URL: http://rocknrollangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0