.onsdag med våra bästa år


Onsdag idag,
Har inga planer alls, Jocke ska inte träna idag, SKÖNT.
Men förmodligen ska jag kanske börja träna med honom nästa vecka eller om två veckor, boxning. Herregud som det kommer se ut, hoppas där inte är några man känner. haha. Ingen som vill boxas med mig? hihi.
Men måste försöka gå ner några kilo nu, mår verkligen bara dåligt av att se mig själv i speglen.  Mitt huvud har blivit stort och runt, även magen och låren, och armar USSSCH! Vill bara ha bort det nu.
Fast jag har inte druckit någon cola och inte ätit något godis sen i söndags. Det är ganska strongt av mig eftersom jag är beroende av det, går hemma och tänker på det dagligen...
Hur går det med era nyårslöften?

Har precis sett hem till Gården, nu är det våra bästa år som väntar :)
Sen får man ut och gå en runda, kolla jobb och sen kommer nog älsklingen hem.hihi.

Och ikväll blir det semestersvenskar och made in Sweden..
nepp jag måste tänka ut ngt gott till middag idag, vet inte riktigt vad jag är sugen på.

Nepp men vi hörs senare!


(har inte lika stökigt i sovrummet som på foto.thihi.)

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: okeeej:)

jaa de tråkigt!

ah okej:D

2009-02-04 @ 13:25:17
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Linus

Ja, men om man vill kan man spara 2 poäng veje dag så man har 14 extra en kväll som man kan få supa upp =) Allt bra med dig annars?

2009-02-04 @ 14:00:53
URL: http://carolinegrotte.blogg.se/
Postat av: Linus

Jo det är klart. Jag tycker inte heller det är så kul att gå hemma hela dagarna, men jag har ju iaf lite sysselsättning. =) Trivs du bra i skurup?

2009-02-04 @ 17:07:13
URL: http://carolinegrotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0