.vi kommer inte slå utomlands

Godmorgon söndag,
Idag är det söndag, just nu ser det utsom jag ska åka till malmö och umgås med Elin. Hon hämtar mig med tåget och lämnar mig med tåget, bara för jag ska få åka gratis, ur gulligt :) med tanke på att jag inte har några pengar jag vill slösa. Om det inte blir idag så blir det nog en annan dag :)
Och kollade på melodifestivalen igår, helt ärligt. Ingen klockren låt och med dem låtarna där. Hur ska vi slå utomlands?
Vi kommer ikke slå utomlands med dem låtarna, Svenska folket ni får lära er lyssna. Snälla Snälla, helt ärligt. Den vinner aldrig utomlands inte en chans. Vi kommer inte slå utomlands med sådana låtar..

Sitter och ser my super sweet 16, helt sjukt så bortskämda dem kan bli, rätt skoj att se faktiskt. Kan se hur mkt som helst av det. haha så nice :)
kanske kommer en prinsessbebis titta ut idag, vi kan alltid hoppas Nathalie :)

Nepp nu ska jag fortsätta titta och sen kanske göra mig ordning.

Jimmy, jag tänker på dig, ett år sedan idag. Du och dem glada minnena finns kvar hos mig.
Vaka över min syster, hon behöver dig nu.
Saknaden finns kvar, jag hoppas du har det bättre där uppe.♥


Ha en trevlig söndag♥

Kommentarer
Postat av: caroline

Sv: tack! nja, jag har inte bloggat jättelänge. sedan i oktober tror jag. men har tagit det mer på allvar nu efter nyår :) sj? puss

2009-02-08 @ 15:15:26
URL: http://carolii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0