.deras prinsessa har kommit till världen

Nu är prinsessan här. Är så glad.
När jag jobbade och fick mmset höll jag på att börja gråta. Fick tårar i ögonen av lycka. Men fick försöka hålla inne det. Så söt den lilla prinsessan är :)
Grattis Nathalie och Robert, äntligen tittade hon ut.
Ni får höra av er när ni orkar träffas och har tid. Vill ju träffa er nu men jag kan tänka mig ni är rätt möööra. Inte var dag man krystar ut en liten prinsessa :) Grattis nu är ni mamma och pappa, nu är ni tre en egen liten familj♥

Och jag hade det jättebra när jag jobbade. Var jättetrevligt. Var nervös ibörjan men efter ett tag så släppte det. Hade ju turen att ha Reneé och Monica där. Var jättetrevligt och skoj. Alla hade sina egna personligheter.
Nä jag hoppas det fortsätter såhär bra och trevligt. Hihi.

Snart kommer mammi hem, såå skönt ♥
Idag vet jag inte vad som händer, blir nog lugnt. Ska kolla om tvättstugan är ledig. Sen om man ska handla hem rejält med mat för nu kommer jag inte vara hemma så mkt denna veckan, så det är kanske bäst. Vet inte vi får se iallafall.

Sooo loooong, vi höres!


Kommentarer
Postat av: Stenis

Hej! Vad är det för jobb?? :)

2009-02-17 @ 15:09:03
URL: http://steniiis.blogg.se/
Postat av: Stenis

ahaa! Tror du passar bra som det! jag jobbar bara med äldre.. =) Hemtjänsten =)

2009-02-17 @ 22:34:04
URL: http://steniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0