.Hon överraskade mig

Har varit på shoppingtur nu med Karin. Hittade en perfekt present till Jocke tills imorgon, gjorde rena fyndet :) hihi. Hoppas det blir bra bara. Var jättetrevligt. Men hittar knappt ngt till mig själv nuförtiden. I don´t know why :S men jag hoppas jag hittar ngt fint jag kan ha på mig imorgon. Ni vet inte bra ställen man kan hitta något?

Och sen kom jag hem och Emmsi hade varit urgullig. Kan inte säga mer än tack tack tack. Blev helt rörd. Skrivit jättegulligt. Hon hade varit den perfekta mannen till mig, om hon varit man. För hon lyckas stå ut med mig i alla år. Känns så bra :D Ska öppna min present sen, jag lovar att fota och lägga in :D tack gumman! Hon överraskade mig verkligen, så skoj :D

Nu ska jag iväg och träffa dem andra flickorna, Ska bli trevlig, umgås käka tacos. Mums!Och let´s dance blir det säkerligen med men givetvis massa snack och mys.

Än så har min fredag varit toppen. mycket bättre än väntat

Ha en fortsatt trevlig fredagkväll♥


Emmsi & Jag ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad roligt att höra att du blev överraskad :). Hoppas du blir lika glad när du öppnat presenten :). Hihi.. Puss <3

2009-02-13 @ 20:59:52
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0