.imorgon ska jag träffa tidningen

Nu ska fan dem inte trampa på oss längre!
Imorgon ska jag träffa YA. Vi ska diskutera, jag ville bara ha in en liten insändare men dem ville ha en artikel om det. Ska bli spännande om vad dem säger.

Vi fick frågan idag om vi ville städa och tvätta vår lägenhet och våra kläder. Vi fick kanske 90kr i timmen. så drog dem det på självrisken. Ahh nä för helvete nån måtta får där faktiskt vara.. Och kan man inte fråga var vi bor, hur vi mår eller hur allt har gått, nä då tycker jag inte man ska ha många kunder!

Så imorgon blir det att träffa YA(ystadallehanda), berättar imorgon hur det har gått. Han ville fotografera och ha sig. Det värsta är ju att man har ju inga ordentliga kläder. men sanningen svider så nu ska dem få höra på fan,
Tycker ni inte vi gör rätt?

Kommentarer
Postat av: Marlene

Vad handlar de om? :(

2009-02-23 @ 19:56:22
Postat av: Cecce

Ja, absolut!

2009-02-23 @ 21:02:37
Postat av: Stenis

Jo! Ni gör absolut helt rätt!!

2009-02-24 @ 13:11:13
URL: http://steniiis.blogg.se/
Postat av: sessy

Bara po dim... som vi skåningar säger... ;)

2009-02-24 @ 17:49:43
Postat av: Renée

ni ska väl inte behöva städa? som om man inte mår tillräckligt dåligt över att hela ens hem e förstört. Bra att ni ska prata med tidningen. detta är ju sjukt.

2009-02-24 @ 21:24:03
Postat av: Anonym

du Logan.... blogga på din egen... den står tom ju... dålig stil ;)

//Den gravida mohahaha....

2009-02-24 @ 23:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0