.Krypa ner efter

 min dag varit bra, var jättetrevligt att jobba idag. Pensionärsträff var trevligt. därefter var jag ute och gick med ??:). Väldigt uppskattande, vi hälsade på Eva och det prata han om resten av dagen.Hihi.
Därefter gick jag hem till mamma, vi prata sen kom Jocke upp en runda, var mkt trevligt. Nu sitter vi här hemma hos The Nanders och gör typ nadda. Ska krypa ner nu efter lyxfällan.
Imorgon ska jag träffa Ocab ännu en gång, vet inte vad detta ger. men en sak är säker jag ger inte upp ialla fall.

Jag vet inte vad jag vill längre, jag är så trött på allt, jag lovar allt.!
När ska det gå vägen för mig?
Btw Becca jag gör frågorna imorgon, nu känns det inte som ett bra läge..

Nepp jag måste gå ner i vikt nu.. Några tips hur jag går ner 4 kilo på en vecka?usssch ohh good i hate myself!

Ja det var allt för denna gången jag uppdaterar imorgon igen.

Sleeptight♥


Kommentarer
Postat av: stenis

Du Tina, Om Ivar och Eva är vårdtagare på ditt jobb får du inte nämna dom vid namn =P Du har tystnadsplikt och kan få sparken..! :/

2009-02-26 @ 23:08:32
URL: http://steniiis.blogg.se/
Postat av: Renée

fråga min mamma efter ett recept, om en soppa. Då vet hon vad du menar.....

2009-02-27 @ 01:50:17
Postat av: Stenis

Haha.. =) Du kan skriva typ att du gick ut med en vårdtagare :) bara du inte nämner namn o sådär ;P Hittar du nån bra gå-ner-i-vikt-kur så dela gärna med dig!

2009-02-27 @ 10:25:01
URL: http://steniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0