.pratat med tidningen idag

Så idag denna tisdag har jag pratat med tidningen, gick jättebra tyckte jag. hihi.
Foto och sånt.
Så imorgon Gott folk ska vi köpa YA. Eller så får ni läsa om det på deras hemsida. :)

Tycker verkligen inte man ska behöva göra allt sånt här själv så då får man gå till tidningen. Städa och ha sig, nä aldrig i livet. Man mår ju redan dåligt och vad betalar jag för om dem ändå vill att jag ska göra allt själv?

Nu på kvällen har jag och familjen Nander bakat, jag gjorde semlor och dem gjorde chockladbullar. trevligt och nu tänkte jag gå och se om det blev mums att äta. Blev marsipan med jordgubbsmak. man får testa någonting nytt :)
Och sen satt jag och tänkte på hur mycket jag älskar Joakim, kan ni oxå få sådana stunder när ni verkligen inser att man är lyckligt lottad. Åtminstonde känner man så för ett tillfälle. Nä även om jag bråkar mycket med Joakim så hoppas jag verkligen att vårt förhållande håller för jag vet ingen jag hade kunnat dela alla mina tillfällen om det inte är med honom.
Du och Jag♥

Btw ska jobba på torsdag, jag längtar redan :)


Vi hörs imorgon♥

........


Kommentarer
Postat av: Stenis

Hej! Var precis inne på YA's hemsida o läste.. HEJA, HEJA..! =D Ni gjorde helt rätt =)

2009-02-25 @ 10:59:25
URL: http://steniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0