.shoppingtur fredagen den 13

Härliga fredag. Jag älskar fredagar men förutom att det är fredagen den 13. Usssch hatar sådana dagar. tror ni på sådana dagar?

Idag ska jag på shoppingtur med Karin, Larsson fjälla. Hon är jättetrevlig, så vi kommer säkert ha skoj idag.
Hoppas jag hittar något till Joakim, vill ju han ska ha ngt fint. Och till mig själv då. Kanske köpa en fin klännning tills imorgon eller heta underkläder ;) vi får helt enkelt se vad det blir.

Ikväll blir det mys i Sturup någonstans med några flicks från Svedala. Ska bli mysigt och trevligt. Martina Och Linn vet jag iaf att dem ska dit. men det skriver jag om ikväll. Längtar. hihi..´

Men nu ska jag duscha och sen äta lite frukost.
Vi hörs sen!

Ha en underbar dag♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0