.tänker på Naddie&Robban


Idag skänker jag mina tankar åt Naddie och Robban. Jag önskar er all lycka.
Har /är varit så nervös för deras skull. Hoppas allt går bra.
När jag fick smset blev jag helt nojig och börja gala och ha mig mitt i ett tuppwere party. Dem glodde och undrade vad jag höll på med.hehe. Jag var/är sååå happy för deras skull :D
Tänk när dem är hemma och har prinsessan i famnen. Gud vad jag längtar.
Kan inte skriva om helgen när jag tänker på dem. ni får ta det senare.
Imorgon börjar jag jobba. Nervöst!

Jag tänker på er, snart är ni tre. Idag kanske det blir prinssesans födelsedag♥


Kommentarer
Postat av: Renée

va inte nervös, kommer gå jätte bra!!!! ska bli kul att se dig imorrn! kramis

2009-02-15 @ 21:59:23
URL: http://logaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0