.the break up

sitter här och kollar på the break up. Intressant och helt okej. Är nog ingen film man kan se om och om igen. Känner igen mig lite i den. och det känns ju ganska jobbigt. men jag hoppas verkligen att det kommer funka för oss två iallafall.
Men återgå till filmer så Älskar mer dans filmer, tycker dem är en sån insperation.

Imorgon blir det elin & tina dag, ska bli trevligt. Komma utanför skurups ramar i normal tid. Så jocke lämnar mig i malmö vid halvsju på morgonen så ska vi äta en mysig frukost och ha trevligt resten av dagen. Det är planerat så iaf. Så nu ska jag duscha och packa lite tills imorgon. Hoppas det blir en bra dag, har haft det väldigt kämpigt den senaste tiden.
Så jag vet inte när jag uppdaterar igen men förmodligen imorgonkväll. Då får ni höra skvaller och se bilder :)

Hoppas ni har en trevlig söndagkväll.


Kommentarer
Postat av: pernilla

Jag tror faktiskt att dom flesta par känner igen sig lite iallafall i den filmen=P Det här med att man börjar bråka för att den ena eller andra inte hjälper till så mycket som man vill osv! Det behöver inte betyda något negativit sålänge det är inom rimliga gränser! Hoppas det löser sig gumman!

2009-02-09 @ 07:18:08
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Den filmen är kass :P

2009-02-09 @ 12:32:39
URL: http://augustchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0