.tror ni det kommer bli snökaos?

Tisdag,
Idag håller jag tummarna och verkligen hoppas på det bästa.
Väntar nu ett samtal i eftermiddag, nu håller vi tummarna!

Sen ska jag försöka fixa foto och sånt från gårdagen men var gång jag lägger in ett nytt foto i picnik så tar det en sån tid. drygt. Men berättar och visar foto från igår när picnik har ordnat upp sig. I promise.

Idag har jag, Lina och Amanda varit på Svaneholm och gått. Amanda åkte vagn och jag och lina gick rundan. Riktigt skönt.
Och Pernilla nu vågar jag gå där, dem har byggt riktiga broar, fint och mycket större än innan. Jag gillar det verkligen. Mysigt. Vi borde ta en dag där :)

Nu ska jag snart bege mig till Hanna, vi ska umgås lite :) jojo kommer nog oxå vara där :)
Men vet inte riktigt om jag vågar köra om det ska bli sånt gigantiskt snökaos. För min bil är inte i top tio asså.haha.
Varför ska det komma snö nu? mitt i allt? nä usch jag gillar inte snö nu när jag sitter och längtar till våren.
Sol och sånt vill jag ha, varför snökaos i allt? tror ni det kommer bli ett sånt jäkla snöväder som säger att det ska bli?

Vi hörs sen loooovers!


Kommentarer
Postat av: linda

Vill inte ha snökaos:O

2009-02-10 @ 14:44:15
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: pernilla

haha va bra, ja det får vi ju isåfall ta och göra en dag;)

Hoppas inte det blir sökaos, jag ska köra till bjärred kl fem och inte hem försen vid elv typ:S

2009-02-10 @ 15:28:49
URL: http://pernillasidor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi har en halvmeter snö här uppe xD Vill du ha lite?? :D

2009-02-10 @ 21:05:20
Postat av: Anonym

det kommer bli kaos o skånelande... gött... för då har man en anledning till att sitta i sin älskade soffa...

2009-02-11 @ 02:34:40
Postat av: Stenis

Det var ju jag som skrev om halvmetern xD haha.. Glömde visst skriva namn! xD

2009-02-11 @ 15:28:56
URL: http://steniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0