.ut och gå med linnis

Jag är helt slut efter en toppen dag med Elin, jag skriver imorgon när jag orkar och har mer lust.
Just nu orkar jag itne och det känns som världen faller samman......
kan det inte bara vara som det brukar

Fick en skickat en alla hjärtansdag present. får inte öppna förrens på lördag, drygt att vänta....
Varför skickar jocke den nudå :/? han vet om att jag bara vill öppna den hela tiden...
Nepp Linnis kommer nog en sväningis nu om jag har tur :D förmodligen blir det att gå en runda, det är nog det bästa sättet jag vet att prata ut och motionera samtidigt :) hihi. Fråga beccsi, hon och jag höll på att snacka sönder varandra sist :P och idag blir det Linnis tur :D hihi

Och allihopa vad ska ni göra på alla hjärtans dag? ♥
Vill gärna veta lite :)

Vi hörs imorgon eller ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha japp jag hade nästintill träningsvärk i käkarna dagen efter. Men det var trevligt o skönt o bara gå så o snacka :)

2009-02-09 @ 19:41:38
Postat av: Rebecca

Haha japp jag hade nästintill träningsvärk i käkarna dagen efter. Men det var trevligt o skönt o bara gå så o snacka :)

2009-02-09 @ 19:56:46
URL: http://augustchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0