.lite foto och annat snack

Måndag, innebär ny vecka, nya tag och nya mål..

Idag skulle jag egentligen träffat Sylvia och åkt in till staaan. men ikke eftersom mitt huvud är som en bergochdalbana så fick jag tyvärr säga nej, tråkigt men sant.
Istället har jag pratat med Jonas på msn, känns som sjukt längesen. men vi har det trevligt :)


Tänkte lägga upp foto från Bowling, inflyttningsfest och när vi festade i svedala..
Tack allesammans jag hade super skoj :)
bilderna är klick bara.

Inflyttningsfesten:
    
 

Lite drickande i Svedala:
       

Bowlingkväll:
         

Har pratat med min kusin oxå idag, trevligt. Fick hans nr som jag ska skicka till mamma på mejln, saknar ju dem två. Speciellt mammsen♥
Sen fick jag höra skvaller av Hanna från Skurup, gummsi jag tror allt löser sig för er, är glad för din/er skull :) och glad att du frågade mig :) hihi.

Nepp ska försöka städa här när huvudet har släppt, men inte innan.
Kollade på våra bästa år innan, helt inne i den seriern. Och nu är det Oprah. kan man förlänga penisar med piller?
nixpix, det funkade inte.
Haha Intressant, sex är faktiskt ett intresserande ämne iaf för mig. Man lär sig en massa vardag med alla program, hihi.

Hoppas ni har en trevlig måndag,
Adjööös♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Inflyttningsfesten var trevlig :)

2009-02-02 @ 16:44:53
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Vi får hoppas det Tinisen :)

2009-02-02 @ 16:48:44
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0