.idag är jag glader

Så idag är det onsdag, igår hade jag en glad dag :)
Jag har fått jobb, så skönt. Nu väntar jag bara på att Monica ska ringa så ska vi bestämma tider och sånt :)
Ska bli skoj, kanske inget drömjobb men ett jobb i alla fall. och det är vad jag behöver just nu :D Hihi, tack Linn!
Bonnatösen ska hjälpa andra, inte kor denna gången iaf.thihi.Är så glad, en riktigt glader idag :D

Idag snöar det som tusan här, ganska drygt. Vill inte ha snö, jag vill ha sommar och sol. Och vem är ni som kommenterat utan att skriva vem ni är ;)? Att ni har massor av snö, ja jag har tillräckligt här nere. Vem vill liksom ha vantar, mössa och tjocka kläder på sig hela tiden? Inte jag ialla fall. Nu vill jag ha vår!,

Har ju lovat jag skulle uppdatera Elin & Tina dagen, och det gör jag idag tänkte jag. Ser på våra bästa år nu igen, så jäkla braaaa. men mår dåligt av det för jag e helt inne i det, tänk om det skulle hänt oss? ja jag blir knäpp.

Men återgå till vår dag, Jocke lämna mig vid halv sju på morgonen, då hade elin varit gullig och bakat ett nyttigt bröd, nyttiga pannkakor, och en god smoootihe. Jätte gott och mkt nyttigt. Sen satt vi och snacka och vid nio fixade vi oss lite för en tur i malmö city. Var jätte trevligt, men kallt. Sen gick vi och handlade så vi kunde laga mat och varm choklad.
Därefter hem till Elin och gjorde varmchocklad. Sååå gott, sen kollade jag våra bästa år såklart, men då började elin med maten, och maten blev så jäkla god. Visste inte att GI-mat var så gott, men det elin gjorde var smaskens ialla fall.
Nepp nu kommer bilder och annat. för nu orkar jag itne skriva mer. hihi.Klickbara bilder
Det började i pyjamas.haha.
 

Sen blev det såhär... hihi
 

Hemma hos Elin igen med den goda chokladen.

Vi börja tramsa oss direkt.haha.





elins kissemiss.sötis




Vår dag var jättemysigt. Mkt trams och snack...
men det var allt för denna gången,
Men vi hörs sen looovers♥


                                                                                           

Kommentarer
Postat av: Renée

kul att du ska vara på mitt jobb :)

2009-02-11 @ 22:27:44
URL: http://logaaan.blogg.se/
Postat av: Zaza

Grattis älskade siss till jobbet...

Massor av lycka till!!!

Love you

2009-02-12 @ 01:10:48
URL: http://zasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0