.Låten Only time

 tack för era kommentarer. Känns skönt att veta folk verkligen bryr sig.

Jag är lite omtumlad. Haft en bra dag, så får väl gå och lägga mig så det inte förändras. Har sett film nu ikväll, wild child. Helt okej faktiskt. Första dagen sen i onsdags som jag inte gråtit. det är faktiskt tufft.. Hmm imorgon kommer försäkringbolaget och tittar. får hoppas på det bästa. Luktar skit i lägenheten.
Satt och kolla på hus/gårdar. Jag vet att jag vill ha en familj när vet vi inte, när det blir. Får räcka med mig, Jocke och katterna. Men man blir ju såå avis när man ser Naddie med sin lilla prinsessa, Pernilla med sin lilla prins. Hihi.
Nepp nu får jag ta och krypa ner till Joakim.

Älskar även denna låten...

Hoppas ni har samma musiksmak. Vädligt bra när man inte är på topp. Känns som jag ligger långt nere nu.....
Ha den riktigt högt. så känner ni nog en känsla som jag känner.
Skriver mer när jag har lust och mår förhoppningsvis bättre.

Jag saknar er, ni som är i himmeln. jag tänker på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0