.hur får man tiden att gå?


Torsdag, hmm. Inget speciellt händer denna dagen heller. Tråkigt nog. Ringa och kolla jobb, leta och ha sig. Hurra.

Nu ser jag hem till gården, väldigt bra :) pratar även med Naddie som har en bebis som ska komma idag, önskar er all lycka :)

Ni har inga förslag hur man får tiden att gå?, jag har så grymt tråkigt ibland typ hela tiden. Har inget och göra. Och kan inte tav mig någonstans heller, bilen funkar inte, och kan lägga mina sista pengar på tåg eller så... Och imorgon ska jag handla hem massor av godis och cola :D jag tänker på det hela tiden, så jävla drygt! Ni har inga tips till mig hur man ska sluta tänka på det..?
Och ikväll ska jocke träna, ska bli skoj för honom. Kan inte träna med honom ikväll, kan inte bara hoppa in sådär.

Nepp nu ska jag fortsätta titta, sen blir det våra bästa år,

vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: pernilla

Svårt oxå att hitta på nått uta penagar.. Men du kan kaske baka, gå en promenad, eller sitta vid datorn som jag brukar göra=P haha

2009-02-05 @ 13:45:23
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/
Postat av: naddie.

det hoppas jag verkligen :P haha :D

2009-02-05 @ 16:46:32
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Renée

jag vet inte hur man slutar ha de dära jäkla godis begäret. Men jag har kommit på att nötter är nyttigare så de käkar jag när jag blir sugen på onyttigt. Kanske ska testa de? Och vatten e himla gott, eftersom vissa nötter e så salta...



Se så bra, nötter och vatten!!!

Heja Martina! hihihi

2009-02-06 @ 00:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0