.8månader idag


Idag är det söndag, och inte vilken söndag som helst. Utan den FÖRSTA febuari. Nr 1 är min och jockes dag, den första. Så idag har vi varit tsm i åtta månader, träffats i ett år och två månader, helt underbart.
Vi har varit på burlöv, bilparken osv idag och bara haft mysigt. Uppskattat varandra, jag älskar dig Joakim!
Nä nu ska jag fortsätta mysa med min älskling.


Uppdatering om igår och ikväll kommer förmodligen imorgon, eller kanske inatt.. man får kanske ha ögonen öppna för igår blev det snökaos och dem säger det ska komma mer...hmm, vill inte ha mer snö, jag vill ha Vår. GE MIG! Synd man inte kan bestämma över vädert, sol och varmt om dagarna, gud vad skönt.

Hoppas er söndag är mysig





Jooooakim♥


Kommentarer
Postat av: lina

Grattis!!!!!!

2009-02-02 @ 10:45:22
Postat av: Linda

aaw, grattis :D<3

2009-02-02 @ 19:07:20
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0