.vill ha bort snön

Torsdag,
idag blir det en lugn dag, elin kommer hit som verkar. Trevligt.
Så nu börjar jag klockan sju på måndagmorgon, hoppas att det kommer gå bra, kommer vara nervös.
Hihi.

Pratar med mamma på msn nu, hihi. är så skoj. Om en vecka kommer hon, ska bli skönt.

Nepp nu vet jag inte mer som händer idag, men våra bästa år är på tvn ialla fall.

Och så vill jag ha bort snön.. jag hatar snö. jag kan tycka det är kul ibland, men inte när skon läcker in, när man gått en lång runda. massa kläder på sig. nä usch nu vill jag ha sommar.  åtminstonde vår, lite varmt och skönt. Solen är framme. usch vad jag vill ha vår/sommar!

Jag älskar dig Joakim, du är min, min bara min♥


Kommentarer
Postat av: linda

Du e inte ensam om att vilja ha bort snön!

frågestund i min blogg , fråga vad du vill:D

2009-02-12 @ 13:34:22
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Renée

då ses vi på måndag klockan 7 :) skojigt!

2009-02-12 @ 23:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0