.billigare med hemmalagad

Äntligen fredag,
innebär massa mys!
Och festligheter oftast. Undrar vad denna helgen kommer att ge.Till Aleeex på hemmafest, eller med Systrarna Nerheden på utgång. Även Klapp och co var sugna på utgång.  Vi får se vad ekonomin säger.
Men Idag ser det ut som att jag och Jocke bara ska ha en lugn mysig hemmakväll. Baka hemmalagad pizza. Mums!
För det första blir det mycket godare, du kan göra den precis när du vill. Och dessutom är det mycket billigare att göra en egen pizza. Dessutom blir där inte alls lika mycket fett som där blir när du beställer hem en pizza.
Massa anlednigar till att göra hemma lagad Pizza!

Vi kommer nog givetvis se på Let´s Dance, tycker det är så skoj att se på det. hihi. När det ena paret e asbra och det andra paret kan inte alls. Men det bästa är att alla försöker sitt bästa. det är ju huvudsaken :)

Nixpix nu ska jag ta en risifrutti och sedan ska jag gå en lång promenad.
Hälsosam och frisk.
En del av mina mål.

Och sen har jag tänkt lite. Min pstav ska ut detta året (har jag för mig).
Vilket skydd är bra, jag menar jag är så glömsk så att p-piller är ju inte bra för mig då.
Hmm, har ni några tips?

hejdåsålänge ♥

Kommentarer
Postat av: naddie.

men tina en stav sitter inne i antingen 3 eller 5 år? :S vilken av dom har du? i villket fall som helst är väl inte dags än? :S

2009-01-23 @ 12:12:43
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: frida

Hej fin blogg .

Allt bra?



Tävla i min blogg .

Premurera på min blogg via blogglovin.

2009-01-24 @ 10:34:08
URL: http://nilssonfridasmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0