.blir det kärleksmums denna söndag?

Goddagens allesammans.

Idag är det söndag, tråkigt men sant.
Tycker dagarna går fort hela tiden, bara springer iväg.
Denna dagen vet jag inte vad som kommer ge, älsklingen sitter här och vill att jag ska baka.
Inget jag är bra på.Hihi.
Kärleksmums. Det är så gott och verkar vara lätt att göra.
Men vi får se helt enkelt hur det blir.
Till middag blir det förmodligen en gryta med ris.
Jag har sån mattorka.

Ikväll vet jag att jag ska till Siss iaf, alltid trevlig.Och känns som jag inte träffat henne på år och dag. :(
Men ska träffa hon och barnen en stund. Ska bli skoj.

Nixpix borde ta och göra ngt, men är helt sliten denna söndagen. Fråga mig inte varför. Är väl jobbigt att var dag gå och se att ingen lön är insatt. Och att jag inte kan jobba förren jag får min lön, vilket innebär att jag kommer ju inte få en bra lön denna lönen jag ska ha den 25 eftersom jag knappt jobbat nu i Januari. Ahh någon som har förslag för vad man kan säga till lönekontoret.?! För det är ju egentligen deras fel att jag inte kan jobba nu.
Drygt.

Men nu ska jag nog se film, eller nä ta en dusch fräscha upp mig när Jocke bakar och lagar mat ;) haha. Om jag har en sån tur idag, hoppas på kärleksmums denna söndagen iaf :) hihi.
Sen blir det svedala till Siss och barnen.



Ha en mysig söndagkväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0