.fick en pojke

Torsdag
Så fick jag just reda på att min f.d chef fick en påg :)
hihi så skoj!
Sist vi prata var han hundra på att det skulle vara en flicka som skulle heta Elna. Men idag blev det tydligen en pojke som var beräkna på nyårsafton. hihi.
Jag glädjs med dem i alla fall :)
En bonapåg kommer det säkert att bli, kobonde. hihi.

Sen har jag pratat lite med Anderas, var så länge sen. Igårkväll satt jag och läste mina gamla inlägg. Helt sjukt.
Men å andra sidan verkade jag mer lycklig och fri. Kan vara för man har glömt hur man mådde då.
Min msn klyddar som fan, är så drygt!

Nä nu ska jag ut och promenera lite. tycker jag ser lite sol lite här och var, hihi.

have a nice day.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0