.filmen bolt

Idag är det måndag,
en ny vecka, nya tag.

Och på onsdag ska jag på intervju, kanske inte det bästa jobbet, men jag får ett jobb. Och det innebär pengar!
Så vi får se helt enkelt, man får testa massa jobb som tar en framåt.
Det innebär erfarenhet, och det får man aldrig för lite av.
Är himla glad faktiskt.
Idag skulle jag egntligen träffat beccsi, men hon sover ju till ett, den lilla token.
Sen ska jag städa och laga mat, någon som har förslag på vad man kan äta, lätt och gott?
Har varit ute och gått med Lina i Skurup, prata och rensa tankar, väldigt skönt!
btw, filmen Bolt. Riktigt bra faktiskt, älskar Walt Disney filmer. Den finns att ladda ner redan.Skumt eftersom den inte börjat visas på bio än. Men vad skönt det är och ha sådana myskvällar.
Något jag hatar ibland är mina drömmar, dem är så dryga och jobbiga ibland, nästan så man skämms över vad man drömmer. Konstigt men sant.

Nepp städning måste göras nu.


Adjööööss


Kommentarer
Postat av: naddie.

hihih ja det slipper du inte undan gumman :D<3

2009-01-26 @ 14:24:39
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0