.inte lönt att jobba för små slantar

Tisdag
och det är redan en dålig idag.
Hoppas dagen blir bättre mot kvällen.



Har prata med Aleeex idag, Skönt.
Min fdjobbar kompis. Hon jobbade oxå på försäljningsföretaget. Där jag jobbar nu. Men hon sluta..
Vilket jag oxå förmodligen kommer att göra. Känns inte som det fungerar för mig längre. Bara för man inte lyckas sälja så ska man väl inte ha sååå dåligt betalt?
Tur jag har henne att prata med, vi pratar om allt.. Och vi ska kanske ses till helgen. Hade varit skoj :)
Nä jag kan jobba extra på gården istället tills jag hittar ett annat ordentligt jobb.
Med dessa små slantar är inte lönt att jobba...
Tur jag har Lina som jag kan gå ner till hela tiden istället för att sitta här hemma och inte veta vad jag ska göra. Hon borde bli trött på mig.Men det hoppas jag inte :) hihi.

Nixpix nu väntar jag på att mamma ska komma, vi ska till Sjöbo och kolla husvagnen.

Ha en bättre tisdag än mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0