.jävla kattmat

Har ni ibland dagar då ni känner er helt värdelösa?

Jag har mina sådana dagar hela tiden känns det som, inget blir bra.....

Och jag fick inte lämna tillbaka kattmaten,vilket gjorde att jag utbrast i gråt och nu sitter jag här deprimerad, och tycker allt går åt helvete...
det är inte bara kattmat utan hade jag haft ett jobb hade jag inte brytt mig. men nu har jag inte det. har inget att leva på i febuari, just därför var det korkat att handla den för nästintill 300spänn...
idiotiska jävla kattmat... hatar den!
men om man har kvitto, oöppnadpåse. varför får man inte lämna tillbaka den?!

Kommer gråta och ha ångest hela natten, jissses

gud vad jag hatar mig själv ibland!!!!!


Kommentarer
Postat av: naddie

yes robban kan han :D hihi <3

2009-01-29 @ 21:07:30
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Renée

Hoppas du blir en gladare Martina imorrn, och du, tänk på att du köpte kattmaten av en anledning. Och den var säkert bra. Pusss!!

2009-01-29 @ 23:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0