.städat bort julen

Godmorgon allesammans.
Äntligen fredag så skönt.
Satt uppe igårkväll och sökte några jobb, så nu hoppas vi på tur.
Vi städade ut julen igår, har knappt några saker kvar. Inga dukar eller något. Haha.
Nu ser man vad man behöver införskaffa. Tråkigt men sant. Ingen gran, inga ljusstakar. Gaaah så tråkigt. Men nu längtar jag mot våren och sommaren. Hoppas den kommer fort.

Tänkte att jag skulle gå upp såhär tidigt idag för att jag inte ska vända på dygnet. utan hoppas jag ska kunna somna ordentligt och i tid.
Mitt jobb har möte idag, men är inte alls road över att köra dit så jag stannar hemma. Ska ändå sluta där så.
Jag är bara så nervös för att säga upp mig. Jag är väl rädd att dem ska bli arga på mig, men hallooo liksom jag kan inte jobba gratis, och har man en dålig dag så säljer man inget. Så sista månaden var ju katastrofal för mig.
Nepp ska försöka ta mig i kragen och säga upp mig.
Jag behöver hjälp!

Men fredag idag det innebär Let´s Dance ikväll, sen ska vi iväg till huset och kolla på det sommarhuset som vi kanske ska bo i under ett tag. Men vi får se vart det leder. Sen ska vi vara hos grannarna och spela spel och ta nån cider eller två..

Imorgon ska vi nog ha fest här hemma, ni är välkomna ;)

Nepp nu vet jag inte vad som händer, tittar på The Vocie med Blondin Bella som gäst. Trevligt :)

miss you♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0