. så drygt att inte kunna somna

FANDÅ!
Att jag inte ska kunna somna,  vridit och vänt mig hela natten. Gick ut och satt igång tvn. Kollade lite och sen var där inget intressant.
Starta datorn och började prata med Angelika där. Har inte pratat med henne på år och dar. Hon e ju i Austrailen den lilla glidaren. Och gissa om hon har övertygat mig till att åka dit. Japp det kan jag lova er.
Här sitter jag fyra på morgonen och tänker på Nya Zeeland/Austrailen. Och varför jag inte kan somna.
Fy fasiken vad drygt det är.
Vill bara kunna somna men kan ju inte somna nu. Då sover man ju hela dagen... Hmm.
Hur ska man göra?
Bekymmer bara finns hela tiden. Hur stänger man av dem?
Samtidigt som man vill drömma sig bort och verkligen önska sig denna resa utomlands...

Nee nu tror jag snart jag ska steka lite ägg. Börjar bli hungrig mitt i allt och dessutom vet jag om att jocke älskar det på mackan så kan ju göra lite nytta nu när jag är vaken. Ser även på Nikolaj & Julie :)
Sen tror jag att jag ska ut att gå en runda.. hihi.
Nu tror jag helt plötsligt att jag ska vara vaken hela dagen ut. Aja det återstår att se.

Ha en mysig onsdagmorgon!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv: Aah det e sant :)

2009-01-14 @ 12:25:34
URL: http://littlefootprints.blogg.se/
Postat av: naddie.

nejdå, du kommer veta när det är dags honey ;) dont worry!

2009-01-14 @ 18:16:20
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0