.kanske till pappsen

Härliga fredag, visst är det skönt med helg?
är det bara jag som alltid längtar efter helg, nästintill hela tiden längtar man :)

Idag har jag inte något som står på min lista, ut och gå blir det förmodligen i alla fall.
Sen har jag pratat lite med min lilla syster, hon vill att vi ska komma och hälsa på hos pappsen. Så vem vet, kanske blir det en tripp till pappsen. Och då kommer förmodligen min kusin och hennes pojkvän oxå dit. Hade varit trevligt.
Det tråkiga är att Jocke är sjuk, eller ja han sa det imorse och ville inte jobba. Men jodå han kör till jobb, så jag hoppas han piggnar till, tills ikväll. jag är inte så glad för att sitta hemma. hehe.

Och imorgon, fan vad jag vill ut! jisses. tänker på galna partynätter som varar hela natten, jisses så skoj det var :)
nepp jag måste ordna något. Vill inte bara sitta här hemma och häcka, även om jag är sambo så är inte min första priotering AHH vi sitter hemma det gör vi om fredagarna för då e det let´s Dance hihi. Nä jag vill dansa på lördagar, jag saknar mitt dansgolv..

Mammi skickade ett sms innan idag, kändes skönt att veta hon kommer ner lugnt och skönt. Nu hade hon det toppen, saknar dig mammi♥

Nepp om man skulle äta en nyttig frukost och känna sig duktig för en gångs skull :)

ha en fortsatt trevlig fredag, skriver mer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0