.kommer det bli en partyfredag?

Så nu har Jocke gett sig av till Dk. Väldigt tråkigt.
Men det är ju fina pengar.... :)

Idag har/ e jag med Lina, vi ska äta middag tsm, och med barnen såklart. Mysigt :)
jag tror verkligen hennes barn gillar mig, dem vill att jag ska sova hos dem. Amanda och Leo, vilka gullungar :)

Kvällen vet jag inte riktigt hur den ser ut än. Jag vill festa till det lite grann. Elin är oxå lite party sugen så blir kanske ngt sådant. Kanske träffa Linsen och Martina oxå, är alltid lika trevligt.


Men givetvis ska jag se let´s Dance ikväll.
Har inte en aning om vem jag kommer hålla på, Blondinbella är en av favoriterna som jag vill se. Magnus oxå :) hihi.
Så jag hoppas ni dansar som tusan nu när jag spanar in er ikväll.
Kommer duka upp bordet med godis, och annat gott ;)
Önskar er lycka till ikväll iaf :)

Men då hoppas jag på en liten lugn partykväll, så man inte hinner sakna Joakim så mkt.
Kanske bäst att vänja sig inför sommaren eftersom han kommer tävla mkt med crossen.

Jag uppdaterar ikväll tror jag om vad som händer, om det kommer bli en partyfredag eller inte?

Saknar dig Baby




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0