.kommer nog bli en tråkig helg

Det kommer nog bli en tråkig helg om jag inte...
har en världfest.haha.

Jocke ska åka iväg hela helgen, fick han just reda på. Vi behöver väl pengarna så det lär väl bli att han åker.
Kommer åka till Dk jobba där hela helgen, bo på hotell och sånt. Och så får jag stanna hemma. Det e orättvisst.
Stackars mig. Vad tråkigt.

Vill ju hitta på ngt men har inga pengar om jag inte får min lön.
Men men. Vi får se, kanske blir fest här ;)
Eller inte.
Men nu ska jag nog kasta mig i ett bad, har inte badat på år och dag. Sist jag bada badkar gick det åt skogen. Fråga Lotta, hon fick ta hand om mig efter mitt anfall.
Så nu sitter jag här, bada eller duscha?!

Och jocke verkar bara sura.. Men men.

Vad ska ni hitta på i helgen? :)


Kommentarer
Postat av: Linn

Du ska vara med oss hjärtis :)

2009-01-09 @ 08:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0