.Lördag och jag har åkt Skridskor

Jag är helt utmattad.
Vilken dag, har sovit tre timmar inatt. Är såå trött.
Vaknade av att Lina ringde och sa, FRUKOST. Skridskor sen!
Det var bara att dra något över sig och gå ner och äta bullar.
Vi bestämde igår att idag skulle vi åka skridskor. Trött,bakfull var det bara att ge mig sig. Men ångrar mig inte!
Hämtade Dennis i Svedala vid tolv. Sen in på Stadium och handla skridskor till Amanda & Leo.
Därefter Ikea en snabbtur.
Var trevligt.
Vi åkte till trelleborg och åkte skridskor där, eftersom malmö stängde redan två.
Men i trelleborg hade vi skoj, som jag skratta.Haha.
Ska fan börja åka skridskor, i början höll jag mig i sääärjen.haha.
Anledningen att vi valde sånt och inte åkte ute på en sjö var för att Amanda och Leo skulle med och egentligen för jag skulle ha en sääärj som jag kunde hålla i.Haha.
Och sen fick jag och barnen bestämma middag. PLÄTTOR. Mums!

Nu har äntligen min älskling kommit hem igen, en dag innan. Så skönt.


Vad tycker ni om mig i lockigt hår?


Amanda&Jag

Henke,Amanda & Dennis


Lina hjälper Leo och jag håller mig i säääärjen.

jag utan säääärjen :)

Jag hade en toppen dag, nu är jag helt slut.


Kommentarer
Postat av: pernilla

haha jag vet en till anledning till att ni inte åkte på nån sjö, för att det är plusgrader och isen är smält;)

2009-01-11 @ 10:11:05
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/
Postat av: Sessi

Hej Tina-ballerina... Det passar dig att stå på skridskor, önskar bara att jag varit med så man kunde fått sig ett gott skratt...

Love you!!!!

2009-01-11 @ 15:55:38
URL: http://zasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0