.mot trelleborg

vi har precis ätit hamburgare, bröd och pommes. Mums vad gott enkla måltider kan bli.
Nu ser det utsom vi ska till min papps. ska bara hoppa in i duschen först. jisses vad lat jag har blivit på senaste.

Är grymt sugen på törringe imorgon och har en biljett. men vill ju att typ min sessa ska med. och jockepoke :) men norrläning kanske oxå vill följa med, men problemet är nu biljetter till dem andra?!
Men samtidigt vill jag bara dra ut i malmööö city.Ajua dem besluten får jag ta sen, ska jag ha biljetten eller inte?!
HJÄÄÄÄÄLP!

Ne nu kallar duschen sen bär det av mot trelleborg.

Ha en mysigfredagskväll



Kommentarer
Postat av: Renée

det blir inget fest denna helgen. Blev för mkt av de goda förra. Ha ha ha!

2009-01-31 @ 16:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0