.mysiga söndag

Söndag:
Gårkvällen var skojsig innan allt blev förstört...Ingen utgång heller tråkigt, det bästa, jag slapp spendera pengar i baren, tar det i helgen istället ;)

En saker e säker, jag FÖRSTÅR mig INTE Svedalabor.....
Jag fattar inte hur dem orkar, vad dem håller på med.
Väx upp tillexempel..
Varför ljuga, kan man inte säga som det är.
Eller skäms man så fruktansvärt så man måste ljuga?
Eller förlorar man någon på att säga sanningen?!
Man förlorar lättare personen om man ljuger, eller har jag fel?

Nee nu ska jag göra mig ordning, jag Jocke och Jimmy ska köra och äta middag i ystad, trodde det blev mys ikväll men klart Jimmsan ska få vara med.
Nää nu tjatar jocke på mig.
Har legat i sängen hela dagen och myst. Riktigt skönt och mysigt är det. Ligga undertäcket och se tv.hihi.

Men ikväll ska det bli mys! bara jocke. jag, kissarna och filmen Boooolt.hihi.

Hoppas ni får en mysig söndagkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0