.ny start från imorgon

  1. ut och resa
  2. bli solbrun
  3. gå ner i vikt.
  4. handla hem snygga kläder
  5. få en het ny look
  6. bara vara mig själv


när ska allt detta hända?

Jadu jag börjar från och med imorgon!
Sola, hitta ett jobb, shoppa när jag får lön.
Få hitta en snygglook.
Träna och sådant gör jag lite smått hela tiden..
tyvärr så älskar jag ju godis och Cooola. INGET bra alls.
Jag startar imorgon. jag ska klara det.

Nää nu ska jag snart sussa, verkar bara ge otur när jag se handbollen så jag blickar bara ditåt ibland, fast jag är intresserad av det.hihi.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

I believe in you :P

2009-01-22 @ 21:52:37
URL: http://littlefootprints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0