.Pärlan gick inte

Redan onsdag, tycker ni inte att tiden bara går?
Snaaart fredag ju.hihi.

Jaha denna dagen vet jag inte vad som händer. Ut och gå lite, prata ned Arbetsförmedlingen osv. Jag tror iaf det.

Det råååder babybooom överallt. Nu även i Skurup...
Jag kommer inte säga mer... Förrens man vet den riktiga sanningen.
Babybooom.

Men i måndags gick inte pärlan igenom, tråkigt men sant. Men jag hade inte förväntat mig något annat heller.
Men skoj hade vi där iaf. Men hoppas att den går igenom nästa gång iaf :)
Igår kollade jag och jocke på bil, en Auuuudi. snygg som tusan, till mig iaf :) Jag vill ha!
Nee  nu drömmer jag igen..hihi.

Fan vad jag är på shoppinghumör..
Vilka e era favortiaffärer?
Jag vill ha nya snygga klänningar/toppar osv :)

Kommentarer
Postat av: pernilla

Ne jag ska inte dit, men det fins folk på törringe som jag tror du helst hade sluppit att träffa=P (om du bryr dig vet jag inte men ändå)

2009-01-21 @ 12:16:15
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/
Postat av: pernilla

Mmm typ nån från svedala jag=P men vi kan ta det på msn hehe! Men jag tror du skiter i dom ändå=) Men tror ändå att det blir trevligare på tingvalla!

2009-01-21 @ 13:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0