.redan måndag

Tjooo allesammans!

Redan måndag
är det bara jag som tycker tiden går fort?
Kändes som det var julafton förra veckan, då man hade fullt upp med allt som har med julen att göra.
och nu ska liksom julsakerna vara borta strax. Gud så tråkigt.
Och mina vänner. kändes som det var igår Nathalie sa till mig, Tina vill du veta en hemlis, får inte säga det till någon.Ja KLART. Jag e gravid. Jisses och i nästa månad en lillsessan beräknad.
Det kändes som iförrgår när jag ringde Pernilla på sjukhuset och hon sa hon blivit mamma. Men det är över två månader sen. Jisses vad tiden går. Men jag är såå glad för mina vänners skull :)

Jahapp idag har jag pratat med dem på Securitas, ska söka in till dem. Ska bli intressant faktiskt. Hihi.
Men man ska väl inte hoppas på för mycket.
Men känner att mitt jobb som jag har nu är ingen lust att gå till.
Jag menar vem vill jobba utan betalt?
Har liksom fortfarande inte fått min lön. Jäkligt dåligt!
Ringa dem imorgon igen. Ahhh!

Idag händer nog inte så mycket. Har inget speciellt för mig.
Tänker på min Siss till max idag, önskar dig lycka till. Hoppas allt går bra för dig, jag ska se allt sen :)
Laga mat och fixa till mig lite.

Vad händer för er denna måndagen?


(saknar mina bebisar ibland)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0