.tvättdax

Sååå  nu e det dax för att börja tvätta.
Inget som roar en men det måste göras. hihi.
Tänker inte jobba förren jag får min lön, så e det slutdiskuterat. Har inte fått min lön från dec än. Det är ganska dåligt. Så hela dec har vi levt på jockes lön. Ringde dem i fredags och frågade vad dem höll på med. Men tydligen hade dem inte fått in ngt.Och glömt att jag hade sålt. Men Hallå!
Så nu förstår ni kanske man inte är på topp och känner varför man ska jobba kvar där?
Man kan göra misstag men man sätter väl in pegnarna så fort som möjligt. Har dock fortfarande inte fått dem.
Så jag resunera såhär.
Ingen lön, inget jobbande. Hur ska jag ha råd att tanka bilen ens?
Så just nu är jag irriterad på mitt jobb och vill bara hitta ett nytt.

Har ni några råd och förslag?

och dessutom titta jag på våra bästa år. asså ibland hatar jag den serien men samtidigt kollar jag ofta på den.
Ahhh allt i den seriern är konstigt. haha.

Nää ska mysa med mina bebisar och sen ska jag gå ner i tvättstugan.

Dessutom ut och gå, måste röra på mig, det var ju lite i ett löfte.

Tittade i mina bilder idag och såg denna Pella gjorde till mig, Tack gumman, det värmde
Älskar dig med min vän♥





Kommentarer
Postat av: pernilla

hihi! Massa kärlek till min Tina<3

2009-01-08 @ 14:32:09
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0