.ut och gå efter en inflyttningsfest

Så nu e det söndag, trött och sliten är man.
Hade faktiskt ganska trevligt igår.
Hoppas ni andra oxå hade det..
Förstod inte hur alla människor fick plats men finns det hjärterum finns det stjärterum har jag hört.
Var mysigt och trevligt.
Blev bara så besviken, man kan faktiskt höra av sig om man inte vill komma, inte har tid..
Men idag är det försent...
Jag bjöd många men mest joakims vänner dök upp.
Kändes verkligen bra för mig ju.
Ingen hörde av sig eller ngt..
Tack!
Tur att Emmsi & Anna kom och stanna hela natten, för ni gjorde min kväll :)

Nee nu ska jag gå ut och gå en runda, känner att jag har så grymt många tankar i mitt huvud...
skönt att gå ut och gå efter en inflyttningsfest här igår. Här luktade illa och såg förjävligt ut imorse...

Livet är hårt, tugnt, deprimerat och fruktansvärt svårt och jobbigt för mig just nu.
Och att jag ska besiktiga bilen imorgon gör inte det bättre när jag vet att pärlan inte kommer gå igenom..
tyvärr bad jag ju Jocke att fixa den men han sköt upp det tills ikväll och då finns där inte mycket att göra innan imorgon...
verkligen vad jag behöver nu.Ännu mer utgifter.

Bilder, snack osv från festen kommer en annan dag när jag är på bättre humör...

Kommentarer
Postat av: Emma

Naaw, tack för att vi fick komma! Men synd bara att det var mycket som gjorde en besviken :/, du vet vad jag menar. Puss

2009-01-18 @ 22:20:10
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag dök faktiskt upp :) Det var trevligt den lilla stunden jag var där :)

2009-01-18 @ 22:24:43
URL: http://littlefootprints.blogg.se/
Postat av: Zasa

Hej min älskade siss. Hade jätte kul igår, det gjorde du bra......

Synd bara att där inte var mer kinamat....

Love you!!!!

2009-01-19 @ 01:11:34
URL: http://zasa.blogg.se/
Postat av: pernilla

Sorry gumman.. Kunde inte fixa barnvakt:( Men det förstod du nog. Hade jätte gärna kommit, hoppas du inte är ledsen på mig? Puss

2009-01-19 @ 10:21:43
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0